Commercials Manager a fost special creat pentru managementul campaniilor publicitare contractate de postul de radio, fiind un pachet software deosebit de util la plasarea spoturilor publicitare în calupuri, calcularea costurilor de campanie, rapoarte de vânzări, estimări de preţuri etc.
Modulul este „mâna dreaptă” a departamentului de vânzări, realizând atât ofertele pentru clienţi, cât şi rapoartele mediaplan, cash-flow, venituri lunare sau grila de publicitate. Odată programată campania de publicitate (indiferent de complexitatea ei), difuzarea este garantată, softul selectând automat în fiecare zi reclamele ce trebuie difuzate si exportându-le pentru softul de emisie.
Pentru reţelele de radio au fost implementate facilitaţi speciale care permit traffic managerului sa selecteze unul sau mai multe oraşe pentru care face programarea unitară a spoturilor publicitare, sa calculeze incarcarea timpilor de publicitate pe ore ţinand cont atat de publicitatea locală cat si naţională, să genereze rapoarte complete despre orice aspect dorit vis-a-vis de managementul campaniilor publicitare.
Facilităţi:
- Calcularea automată a costurilor de campanie în funcţie de rate-card si orele/zilele de difuzare a spoturilor
- Permite utilizarea de rate-card-uri diferenţiate: Luni-Vineri, Sâmbătă-Duminică sau în funcţie de sezoane
- La ofertare se poate ţine cont de discount-uri de volum, rate card preferenţial pentru client sau sistem adiacent de discounturi (prima de bun venit etc.)
- Gestionează mai multe spoturi simultan în aceeaşi campanie, asigurând rotatia lor uniformă
- Oferă toate tipurile de rapoarte necesare monitorizării campaniei (cash-flow, distribuţie, mediaplan, timp consumat)
- Oferă informaţii complete despre timpii totali de publicitate gestionaţi, depăşiri de timpi, conform Legii CNA
- Cash-flow lunar, lista detailată cu consumul fiecarui client
- Interfaţare nativă cu sistemul de emisie
- Permite gestionarea simultană a mai multor staţii radio sau TV
- Este interfaţat nativ cu aplicaţia Q Task Manager care poate genera automat facturile corespunzătoare campaniilor de publicitate
- Procesor: Intel Pentium 4 2,4 Ghz
- RAM: 2 GB
- HDD: min. 40GB
- Placa de sunet: onboard
- Placa video: onboard
- Placa de retea: onboard
- Sisteme de operare Windows 7, Windows 8
- 19.12.2014 – Script SQL care rezolvă problema media planului la început de an.
- 17.11.2014 – Versiune de Commercial Manager care permite transferul de grile în emisie. La închiderea aplicaţiei vei fi atenţionat dacă vrei să transferi grilele în emisie.
- 06.09.2013 – Commercials Manager rulează şi pe sistemele de operare Windows 7 şi Windows 8, utilizând o bază de date unică SQL.
- 01.12.2012 – Raport Încărcare Publicitate Facilitatea este utilizată în sistemele CM multistation (reţele de radio) pentru a vedea o privire de ansamblu asupra timpului ocupat în fiecare calup de publicitate din reţea. Raportul “Încărcare publicitate” realizează o vizualizare a numărului de minute ocupate în fiecare calup de publicitate printr-o selecţie a timpului naţional, regional şi local. De asemenea, este calculat şi timpul total de publicitate ce se aude în staţia locală prin adunarea secţiunilor de calup.
- 01.12.2011 – Raport Încărcare publicitate (comparativ globală) Raportul “Încărcare publicitate (comparativ globală)” ajută la echilibrarea încărcării calupurilor de publicitate în interiorul unei ore sau între staţiile locale din reţea.
- 01.12.2011 Raport Media plan Noul raport din Commercials Manager listează pentru fiecare staţie locală (oraş) raportul cash-flow pentru o campanie selectată. Raportul ajută departamentul vânzări să centralizeze costurile unei campanii difuzate selectând clientul, campania şi oraşele în care ea a rulat.
Ramai la curent cu toate noutatile noastre abonandu-te la newsletterul nostru.